ماهان كوچولو ماهان كوچولو ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

ماهان فرشته ای از آسمان

گل پسری اومد به دنیا

1391/10/23 0:50
نویسنده : مامان منصوره
891 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مدتها وقت کردم وبلاگ ماهانم رو آپدیت کنم

 

از کجا بگم آهان چهارشنبه 10 اسفند رفتیم برای چکاپ بارداری که بعدشم بریم نمایشگاه ارم. خلاصه همین که رفتیم تو اتاق خانوم دکتر معاینه و وزن و در آخر نوار قلب نوشت رفتم انجام دادم اومدم گفت خیلی خوب نیست دوباره انجام بده دوباره که جواب رو آوردم نوشت زایمان اورژانسی چون ضربان قلب به دلیل وضعیت بند ناف پایین اومده . منم شروع کردم به گریه کردن و ..................

به مامانم زنگ زدیم گفتیم بره لباس و وسایل ماهان رو بیاره که داره دنیا میاد مامانم هم حالا شوخیش گرفته لج منو درمیاره خلاصه من تو 10 اسفند به صورت سزارین و 21 روز زودتر ماهانی عسلم رو دنیا اوردم

ماهان با وزن 2680 گرم و قد 50

 

مامان فداش بشه بگو ماشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان نفسی
21 خرداد 91 11:57
اخ جونم امدیم تو وب ماهان جون دیدیم که خبر به دنیا امدنش رو نوشتی مبارک باشه عزیزم انقدر خوشحال شدم اخه نمیدونی چقدر میومدم سر میزدم حالا خودمونیما همه این ماهان ها 20 روز زودتر به دنیا میان چرا؟ماهان منم 19 روز زودتر به دنیا امد راستی من باورم نمیشه نوشتی قد 60 اخه فکر میکنم اشتباه نوشتن من تا حالا نوزاد بالای 53 یا 54 ندیدم حالا بردی چکاب خبرم بده ولی فکر میکنم اشتباه زدن قدو اخه ماهان من الان 6 ماهشه قدش 64شده
آزي
21 خرداد 91 13:19
آخيييييييييييييييي نازي الهيييييييييييييي فدات بشه خاله ماشا اللههزار ماشا الله. عزيزم انشا الله هميشه سالم و سلامت باشي و هزار ساله بشي گلم. منصوره جون كجايي عزيزم دلم برات تنگ شده يه خبري از خودت بده عشقم