ماهان كوچولو ماهان كوچولو ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

ماهان فرشته ای از آسمان

بدون عنوان

1392/5/6 0:15
نویسنده : مامان منصوره
577 بازدید
اشتراک گذاری

شب عفو است و محتاج دعایم. ز عمق دل دعایی کن برایم.

اگر امشب به معشوقت رسیدی. خدارا در میان اشک دیدی. کمی هم نزد او یادی ز ما کن. کمی هم جای او ما را صدا کن.

بگو یارب فلانی روسیاه است.دو دستش خالی و غرق گناه است.

بگو يارب تويي درياي جوشان/در اين شب رحمتت بر وي بنوشان..

آپلود عکس

 

از همگی دوستان التماس دعا دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نفیسه
6 مرداد 92 4:40
من از بچه های نی نی سایتم همیشه خیلی به فکر پسرتم ایشالا هر چه زودتر مریضیش خوب بشه و دل یه مادر شاد بشه بهترن ها را براتون ارزو دارم
محراب و مليكا
6 مرداد 92 11:46
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مینا مامی لیانا
17 مرداد 92 13:15
سلام منصوره جان خوبی ماهان عزیزم خوبه ؟ التماس دعااا نماز روزه هاتون قبول انشالله بوووس برای ماهان عزیزم
مریم
21 مرداد 92 17:10
سلام طاعات قبول عید مبارک ما هم محتاج دعاییم منم براتونن واقعا دعا کردم امیدوارم خدا همیشه تن سالم بهتون بده و در کنار هم همیشه شاد باشید عزیزم راستی دوستم چرا به منن سر نمیزنی دلم براتتنگ شده نکنه منو از یادد بردی؟