ماهان كوچولو ماهان كوچولو ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

ماهان فرشته ای از آسمان

برای پسرم. همه زندگیم

1393/1/31 1:04
نویسنده : مامان منصوره
1,699 بازدید
اشتراک گذاری

برای پسرم:

مرد کوچک مادر
فدای قدو بالایت
خوب به حرفهای مادرت گوش کن
حرفهایِ شاید تلخ و سنگینیست
اما باید از همین بچگی ات
برایت بگویم تا در آینده

اماده باشی برای مرد شدن

تو قرار است مرد خوبی شوی
مرد خوب بودن کار سختیست

اینکه قوی باشی اما مهربان
صدایت پر جذبه باشد اما نه بلند
اینکه باید گلیم خودت را از آب بکشی بیرون
و مهم تر اینکه باید تکیه گاه باشی

عزیز دل مادر
تکیه گاه بودن سخت ترین قسمت مردانگیست
اول از همه باید تکیه گاه خودت باشی
و بعد عشقت

عشق چیز عجیبی نیست
حسی است مثل موقع هایی که صدایم میکنی : مادر
من میگویم : جان مادر
و به همین مقدسیست

عاشقی را کم کم خودم یادت می دهم
لابه لای حروف الفبا و اعداد

خودم عادتت می دهم به گفتن دوست دارم
گل خریدن
قدم زدن
و غافل گیر کردن 
مثل همینکاری که برای تولد پدرت کردیم

پسرم
بزرگ شدن ، جدیست مثل همین بازیهای بچگی ات

اما به مادرت اطمینان کن
من خیلی قبل تر از به دنیا آمدنت
خودم را برای بزرگ شدن تو آماده کرده ام

پسندها (2)

نظرات (4)

ارزو
7 اردیبهشت 93 13:54
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ماهانجوم چه طوره؟
مامان مریم
19 شهریور 93 19:23
Mansure jooooooooonam salam maryam hastam mamane fandoogh mersa yadet omad? azizam cheghade mahan joon bozorg shode 1000000 mashala man net daram
ساسان اس ام اس
6 آبان 93 15:07
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
هنرمند
18 دی 93 16:54
صدای بال و پر جبرئیل می آید شب است و ماه به آغوش ایل می آید لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد که ساقی از طرف سلسبیل می آید لباس خاطره را از حریر عشق بدوز حلیمه! نزد تو فردی اصیل می آید نگاه آمنه از این به بعد می خندد چرا که معجزه ای بی بدیل می آید میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد