ماهان كوچولو ماهان كوچولو ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

ماهان فرشته ای از آسمان

روزای خیلی خوب

1395/4/9 15:54
نویسنده : مامان منصوره
352 بازدید
اشتراک گذاری

خوب تو این مدت که نیومدم وبلاگ پسرم کلی بزرگ شدی و مردی شدی برای خودت تو این مدت روز به روز و ثانیه به ثانیه ها کنار تو و با وجود تو همه چی خوب بوده قشنگ بوده. رویای بوده. از اینکه خدا تو رو به ما داده اندازه اسمونا ممنونم ازش. مثل خودت که همیشه میگی میگی مامان من تو رو اندازه اسمونا دوست دارم میلیون تامحبت. تو این مدت ماهان ما مهد قران رفته کلی شعرای قشنگ یاد گرفته. من دارم تو خونه سعی میکنم بهش نقاشی یاد بدم. ولی اصلا علاقه نداره مثل خودم ولی من تمام تلاشمو میکنمخندونک و اما در پست بعدی از یه چیزی که ماهان جونم خیلی به سادگی و به اصرار خودش یاد گرفته براتون میگم. البته قبلا نصفه یاد گرفته بود. پارسال ولی دیگه خودم ادامه ندادم که با اصرار های خودش دیگه یه ماه پیش کامل یاد گرفتچشمک. مامان فدات بشه عشقم زود زود میام برات مینویسم.محبت

پسندها (2)

نظرات (0)