ماهان كوچولو ماهان كوچولو ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

ماهان فرشته ای از آسمان

خدایا دوستت دارم

1391/6/28 16:14
نویسنده : مامان منصوره
569 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خدایا ممنون که یه بار دیگه به من لطف کردی و من رو مورد عنایت خودت قرار دادی. خدایا شکرتتتتتتتتتتت. خدایا نمیدونم چی بگم فقط دوستت دارم خیلی خیلییییییییی .

از همه دوستان که برای ماهان من دعا کردن ممنونم. امید وارم هیچ وقت بیماری و غم و غصه تو زندگیتون راه پیدا نکنه امین

 

Heavenly Love image

خدایا خیلی دوستت دارم . السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا. یا ضامن آهو آقا روز تولد خواهرتون جواب دعاهای من رو دادی. آقا ممنون تولد خواهرتون مبارک.

 

Myspace Comments
دوست جونا ممنون که برای ماهان دعا کردین.

 

 

Thanks Picture Cards

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

غزال مامان آرتین
28 شهریور 91 16:59
خدارو هزاااااااااااااااااااااااار مرتبه شکر... نمیدونی چقدر خوشحاالمممممممممم خدا جون دوستت داریمممممممممممم هورااااااااااااااااا هزار تا بوس برای پسر ناز و مامان صبورش
مامان امیر پارسا
28 شهریور 91 22:10
سلام واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی منصوره جون خدا رو شکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر خیلی خیلی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم از صبح که بچه ها نوشته بودن من استرس داشتم تا الان که اومدم و خبر خوشت شنیدم تبرک ایشاله همیشه سالمو سر حال باشه
مامان آوينا
29 شهریور 91 10:19
سلام منصوره جون خدا رو صد هزار مرتبه شكر خيلي خوشحال شدم
مینا مامی لیانا
29 شهریور 91 13:41
وای خدایا هزار هزار مرتبه شکرت . خدایا خیلی مهربونی . خدایا همیشه ماهان عزیز مارو در پناه خودت حفظ کن. منصوره جون نمیدونی چقدر خوشحالم. ایشالا همیشه سلامت و شاد باشین.
رایکا
30 شهریور 91 23:52
خدایا شکرت به خاطر همه مهربونیهایی که به ما و نینیامون کردی. خیلی دوست داریم خدا جون
مامان ماهان نفسی
2 مهر 91 11:26
هزار ماشالله خدارو هزار با ر شکر میکنم که بلا ازت دور شد نفسی خشگل پسر
نفس مامان آرشینا
2 مهر 91 18:17
منصوره ی عزیزم دوست خوبم خداروشکر که ماهان گل سلامته.ایشالا هیچ وقت مریضی نی نی های خوشملتونو نبینین .همیشه براتون بخندن.خداروشکر.بوس خاله برای ماهان گلی دوماد خوشگلم
مامان محمدرضا
4 مهر 91 18:15
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........
ساراي شکوفا
6 مهر 91 15:06
واااااااااااااااي منصوره!!! يعني خوب شد؟؟؟؟؟ واي الحمدلله... مو به تنم سيخ شده. من مطمئن بودم به استقامت تو مامان نمونه. خدا حفظت کنه منصوره. مواظب خودت و نيني قولي ماهان باش
مامان روژینا
10 مهر 91 13:31
واییییییییییی عزیزم خدا رو شکر خدا رو هزار مرتبه شکر من درسته دیر به دیر میام ولی هیچوقت ماهانم و فراموش نکردم وقتی این پست و خوندم ناخوداگاه اشکم سرازیر شد خدایا امیدوارم همه نی نی ها مخصوصا ماهان جون همیشه صحیح و سالم و سلامت باشه
نسیم
12 مهر 91 0:27
وای منصوره جون خیلی خوشحالم ماهان جون خوبه .باور کن همش به فکرش بودم هر شب براش ایت الکرسی میخوندم .الهی شکررررررررررررر ایشالا همیشه سلامت باشه


ممنون عزیزم ان شالله که همیشه شاد و سلامت باشی گلم