ماهان كوچولو ماهان كوچولو ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

ماهان فرشته ای از آسمان

من مامان بهترین پسر دنیا هستممممممم

1391/7/18 23:06
نویسنده : مامان منصوره
874 بازدید
اشتراک گذاری

 

hearts
hearts

عزیز دل مامان هر روز شیرین تر خوشمزهمیشی و من هر روز بابت اینکه خدا تو رو به ما داده شکر میکنم. بعضی اوقات که خیلی اذیت میکنی تا من میخوام عصبانی بشم تو میخندی قلبو من کلی بابت این کارم خجالت میکشمخجالت. الهی فدات بشم که انقدر خوش اخلاقی و منو ادب میکنی. الهی که همیشه شاد و سالم باشی . پسرکم. شبها که میخوابی من میشینم کنارت و همش نگاهت میکنم و گریه ام میگیره از خوشحالی ها. به خاطر عظمت خداوند برای بخشیدن حس مادری . مادر بودن خیلی لطیفه خیلی قشنگه. اینکه میبینی یه موجودی از درون وجودت رشد کرده و الان کنارته و تو براش یه حامی و پشتیبان هستی خیلی لذت بخشه.یه عالمه اندازه همه دنیاهاااااااا. خدایا دوستت دارم که ماهانم رو به مادادی. امید وارم همه منتظران حس مادری رو به زودی زود تجربه کنن.فرشته

راستی ماهان من شیرینی زندگی من و بابا. شما جدیدا یه کارهایی  میکنی که وقتی میخوابی دلم برات تنگ میشه. اول اینکه موقع خداحافظی دستهاتو تکون میدی به علامت خداحافظی. دوم اینکه تا اهنگ پخش میشه دست میزنی و شروع میکنی به رقصیدن خیلی ناز میشی دست هات رو تکون میدی و مچتو میچرخونی و خودتو تکون میدی و گردنت رو هم عقب جلو میندازی و خلاصه کلی ذوق میکنی. و بقیه رو دیوونه خودت کردی. سوم اینکه کله زدن رو یاد گرفتی و محکم سرتو میزنی به سر بابایی.فقط یه کم بد غذایی که اونم به مرور درست میشه. من مادر بهترین پسر دنیا هستم اسمشم آقای ماهان خانه. بعلههههههههه 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مینا مامی لیانا
18 مهر 91 13:04
عزیزم آقا ماهان خدا حفظت کنه عزیزم برای مامان مهربون و بابای خوبت. ماشالله چه قرتی هم شده عزیزم منصوره رمز برات میل کردم هم با نظر خصوصی گذاشتم.
زهرا مامان صدرا
19 مهر 91 9:18
ماشالله به این پسر ناناز و قرتی خدابرات نگهش داره مامان منصوره
مامان آوينا
19 مهر 91 13:12
عزيزم ماشاا... به اين گل پسري
نادری
22 مهر 91 23:56
سلام احتمالا صدای بلبرینگ چرخ خودرو شماست،البته میتونه خطرناک هم باشه،حتما به مکانیک نشونش بدید.
الهه مامان رادین
24 مهر 91 17:13
ماشالااااااااااا به ماهان کوچولوووو
غزال مامان آرتین
24 مهر 91 20:17
سلام عشقممممممممممم. دلم برات نگ شده بود. قربونت بشم معلومه که تو بهترین پسمل دنیایی! قدر مامان مهربون و بابای زحمت کشتو بدون عزیزم. میبوسمت
نفس
25 مهر 91 15:41
هزار ماشالا به آقا ماهان عسیسم منصوره جونم ایشالا همیشه سایتون بالای سرش باشه و سلامتی همراهتون
آزي
1 آبان 91 9:59
آخييييييييييييييييييييييي نازي پسر گلممممممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسس كه اينقدر مهربوني و ماماني رو اذيت نمي كني آفرين