ماهان كوچولو ماهان كوچولو ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

ماهان فرشته ای از آسمان

درد دل مامان با پسمل گلش

1390/11/25 11:20
نویسنده : مامان منصوره
565 بازدید
اشتراک گذاری

 

نایت اسکین

سلام پسمل نازم خوبی مامان این روزا خیلی روزهای سختیه مامان خونه تکونی کرده اونم تنهایی حالا خانوم دکتر گفته که تو  وزنت کم شده منم دارم سعی میکنم استراحت کنم تا تو تپلی بشی به امید خدا. الان تو توی هفته 36 هستی و کم کم همه داریم برای اومدنت لحظه شماری میکنیم. بابایی هم خیلی منتظرته آخه تو رو خیلی دوست داره. مادر جونم داره دوباره برات تشک میدوزه تا رفتیم خونشون روش بخوابی و اگه جیش کردی همه خونه رو آب نبره. این روزا شدیدا دارم به ختنه کردنت فکر میکنم و برات دلم میسوزه تازه بعضی وقتها هم گریه میکنم. راستی وزنت تو هفته 35 حدود 2400 بود که امیدوارم هفته دیگه که برم سونوبهتر شده باشی. راستی مامانی برای همه خاله هایی که منتظر نی نی هستن از خدا بخواه که هر چه زودتر یه نی نی ناز بهشون بده یادت نره ها. بوسسسس

 
 
 
نایت اسکین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان نفسی
25 بهمن 90 15:20
سلام مامان ماهان منم مامان یه ماهان دیگه ام من مثل شما همش دوران اخر بارداریم به وزن و به ختنش فکر میکردم ولی همه چیز درست شد ماهان منم هفته 36وزنش2650بود تو هفته 38هم زایمان کردم وزنشم3220بود زیاد اصلا خودتو درگیر وزنش نکن چون بچه تو این 4و5 هفته اخر وزن میگیره ولی چون پسرت تو راهه سعی کن هفته های اخر کم شیر بخوری تا تو دلش کم گاز جمع بشه بعدشم من تا پسرم به دنیا امد گریه هام برای ختنه اش شروع شد انقدر گریه میکردم که شوهرم همش سر نمازش برای صبوری من از خدا کمک می خواست تو هم سعی کن پسرت 10 روزگیش تمام شد ختنه کنی من ماهانو تو 12 روزگی ختنه کردم اگه میخوای یه جای خوب برای ختنه بهت بگم سعی هم کن ختنه روش جراحی رو انتخاب کنی نه حلقه ای رو ؟ www.3218910.niniweblog.comاین ادرس ماهان دوست دارم لینک کنی تا پسرت یه دوست هم اسم قبل از امدنش داشته باشی اگه موافقی تو هم بیا به ماهان سر بزن و ادرستو برام بزار از طرف منم ماهان جون نوازش کن
لیلی
29 بهمن 90 9:12
سلام مامان ماهان امیدوارم هردو خوب باشین خدا ماهانو برات نگهداره کد آهنگ وبلاگتو برام ایمیل میکنی؟ خیلی آرومم میکنه لیلی کلوپ
مریم مامان فندوق (M3
30 بهمن 90 11:50
الهی ختنه کردن ک گریه نداره منصوره جون قبل از ی ماهگی اش ختنه کن ک راحت بشی ماهان عسیس خاله تپلی شوووووووووووو